f u l y v p d
^

Μαρίνα Δούκα-2η στην Εσωτερική Αρχιτεκτονική ΠΑΔΑ

Μαρίνα Δούκα-2η στην Εσωτερική Αρχιτεκτονική ΠΑΔΑ

Το «ευχαριστώ» και η απεριόριστη εκτίμηση για τις σπουδές μου στο Εργαστήρι Σχέδιου είναι πραγματικά λίγα για να εκφραστούν σε λίγες γραμμές. Δεν υπήρχε στιγμή που να μην αισθανθώ την στήριξη των δασκάλων μου. Στο δύσκολο εγχείρημα των κατατακτήριων, η ουσιαστική επικοινωνία, η στήριξη και το ειλικρινές  ενδιαφέρον σε συνδυασμό με τον επαγγελματισμό που επιδεικνύει όλη η ομάδα από «Το Εργαστήρι Σχεδίου», πιστεύω ότι ήταν οι βασικοί λόγοι της επιτυχίας μου.

Και στους δυο χώρους που διαθέτει το εργαστήρι, τόσο στα Εξάρχεια όσο και στα Άνω Πατήσια, επικρατεί  η αίσθηση ενός περιβάλλοντος που  αποπνέει ασφάλεια και σιγουριά για να «σχεδιάσεις» τους στόχους σου.

Η συνειδητή απόφαση  να μαθητεύσω στο Εργαστήρι Σχέδιου ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα να κάνω στο  προσωπικό στοίχημα που έθεσα για τις σπουδές μου στην Αρχιτεκτονική Εσωτερικών Χωρών.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα  την Γρηγορία που με προέτρεπε να προσπαθώ και με ακολουθούσε στην διαδρομή της μάθησης πάντα με καλοσύνη και αμεσότητα.

«Το Εργαστήρι Σχεδίου»  είναι σίγουρα  το μέρος όπου ο μαθητής θα εξασφαλίσει  την  επιτυχία σε οτιδήποτε επιθυμεί. Σας ευχαριστώ ειλικρινά για όλα!

Μαρίνα Δούκα-2η στην Εσωτερική Αρχιτεκτονική ΠΑΔΑ

Αύτη τη στιγμή την περιμέναμε ένα χρόνο για να έρθει, και ήρθε!

Η Μαρίνα προέρχεται από ένα επιστημονικό πεδίο που δεν σχετίζεται καθόλου με το σχέδιο και τη ζωγραφική. Κατάφερε ωστόσο να εισαχθεί και μάλιστα 2η στην σειρά κατάταξης με την πρώτη της προσπάθεια μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων στο τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023. Της ευχόμαστε ολόψυχα συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία στο νέο χώρο που θα βρίσκεται από δω και στο εξής και που τόσο πολύ ήθελε να είναι.

Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν στην προετοιμασία των κατατακτηρίων εξετάσεων για το αντίστοιχο τμήμα μεταβείτε εδώ

η διαβάστε στη συνέχεια:

οι υποψήφιοι για κατάταξη στο Τμήμα θα εξεταστούν στα παρακάτω μαθήματα:

  • «Ιστορία και θεωρία Αρχιτεκτονικής και Τέχνης Ι»
  • «Εικαστικά θέματα Ι»
  • «Αρχιτεκτονική Εσωτερικών χώρων Ι»

Η ύλη των μαθημάτων ορίζεται όπως παρακάτω:

«Ιστορία και θεωρία Αρχιτεκτονικής και Τέχνης Ι»

Διερεύνηση των βαθύτερων σχέσεων ανθρώπου-χώρου και μορφών, καθώς και του τρόπου με τον οποίον ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται τις μορφές Αρχιτεκτονικής και Τέχνης.
Εξετάζονται αναλυτικότερα οι εξής εποχές: Προϊστορία¸ Αίγυπτος, Ελλάδα, Ρώμη, Ανατολική Ρωμαϊκή περίοδος (Βυζάντιο), Ρωμανική περίοδος και Γοτθική περίοδος. Ανάλυση των μορφών και των νοημάτων που αυτές φέρουν.

Βιβλιογραφία

Εισαγωγή στην ιστορική σημαντική της αρχιτεκτονικής πράξης, Νικήτας Χιωτίνης, εκδ. Ίων, 2011
Επίτομη ιστορία της αρχιτεκτονικής, Λάββας Γεώργιος, University Studio Press Α.Ε.
Το Χρονικό της Τέχνης, Gombrich Ernst Hans, Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης

«Εικαστικά θέματα Ι»

Επεξεργασία χρωματικής σύνθεσης.

Λαμβάνονται υπόψη οι εξής παράμετροι:

α) Ορθή σχεδιαστική απεικόνιση των στοιχείων της σύνθεσης (αντικειμένων κ.λ.π)
β) Τονική και χρωματική ερμηνεία της σύνθεσης με βάση την θεωρία των χρωμάτων (θερμά- ψυχρά, συμπληρωματικά-παράγωγα), χρωματισμένα γκρίζα.

Υλικά: Τέμπερες, πινέλα, χαρτόνι κουσέ 35Χ50 εκ.

«Αρχιτεκτονική Εσωτερικών χώρων Ι»

Η εξέταση του μαθήματος αφορά σε δύο σκέλη:

α) Στη γνώση αρχιτεκτονικού σχεδίου. Εισαγωγή στις ορθογραφικές προβολές του χώρου (κάτοψη, όψεις, άνοψη, τομές). Η κλίμακα και ο κάνναβος. Η διαστασιολόγηση και οι συμβολισμοί των στοιχείων του χώρου. Οι τεχνικές του σχεδίου. Τα σχεδιαστικά αισθητικά στοιχεία. Αξονομετρικές προβολές (ισομετρικό αξονομετρικό, ισομετρικό αξονομετρικό κύκλου).

β) Στη γνώση των βασικών αρχών του σχεδιασμού του εσωτερικού χώρου και στην δυνατότητα του εξεταζόμενου να επινοήσει και να εφαρμόσει μια απλή συνθετική ιδέα. Εξετάζονται βασικές αρχιτεκτονικές έννοιες και ζητήματα ανάλυσης και σύνθεσης του χώρου: δομή και μορφή, αναλογία και κλίμακα, οριζόντια/κατακόρυφη κίνηση και στάση, συμμετρία και ασυμμετρία, τάξη και αταξία, δυναμικότητα και στατικότητα, πλήρες και κενό, διαφάνεια και αδιαφάνεια, εσωστρέφεια και εξωστρέφεια, ανοικτός και κλειστός χώρος

Υλικά: όργανα σχεδίασης (πινακίδα σχεδίασης, ΤΑΥ, ΤΡΙΓΩΝΑ 30ο & 45ο ), διαβήτης, μολύβι, γόμα, ραπιντογράφοι, κλιμακόμετρο.

Οι επιτυχόντες απαλλάσσονται από τα προαναφερθέντα μαθήματα. Είναι υποχρεωμένοι όμως, ανεξάρτητα από το εξάμηνο κατάταξής τους, να παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα προηγουμένων και επομένων εξαμήνων.

Τμήμα εσωτερικής αρχιτεκτονικής ΠΑΔΑ

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο